25 Kasım 2010 Perşembe

Gecedeki kardanadam


Hava biraz soğudumu ben hemen kar yağsın isterim.Çocuklar taaa gecelere kadar doyasıya kar oynasın,kardanadamlar yapsınlar.....Yani çocukluklarını doyasıya yaşasınlar.Şimdi de hava azıcık soğudu ya,gönlümden geçen bu ....Ama bizim buralara kar epeydir uğramıyor.Kar görmek için dağa çıkmak lazım.Şuan orda bile yoktur daha.Ama benim aklıma düştü birkere,uygulamaya geçmek lazım acilen.Kumaşlar,iplikler,iğneler.çizimler ve gelsin makina....Hop ayni ağır çekim çizgi filim gibi.Öyle heyacan verici ki anlatamam.Akşamdan beri bu yastığı seviyorum ve seyrediyorum.Şimdi de biraz sen seyret diye buraya aktardım.Beğendin mi......Laf aramızda bloğa yazı yazmak ve resimlemek de çok hoşhttp://www.pasaj.com/urun?b=gecedeki-kardanadam&u=127995

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder