24 Kasım 2010 Çarşamba

Uçuşan tülleri toplayan altı bezli yavru leylek





Ömründe hiç leylek yavrusu gördün mü....Hemde altı bezli olanını....Ben de görmedim.Ama hayal ettim.Hayallerime işte böyle, yani uçuşan tülleri toplamak gibi bir işlevsellik de ekledim.Çocuk odaları için biçilmiş kaftan.Tülleri toplar,oyuncak olup küçüklere arkadaşlık eder hatta bebeğin yatağının üstene bile asabilirsin.Heran gözümün önünde olsun şu sevimli yaramaz dersen, en görünür yerdeki tüle veya kapıya da asabilirsin. Nasıl yapıyorum bunu biliyor musun....düşüncelere yoğunlaşınca önce bir telaş başlıyor içimde....birazcık doğuma benzetebilirsin.....birşeyler oluyor iç dünyamda ama ne çıkacağı henüz belli değil... sonra kumaşlar, iplikler, kurdeleler boncuklar sanki havada uçuşuyor.....o fırtına o boran geçtimi bir bakıyorum elimde böyle sevimli bir şey bana gülümsüyor...mutlaka gülümsemesi ve azıcık da şaşkın olması gerekiyor nede olsa o da bilmediği bir dünyaya geldi.Hoşgeldin diyorum önce birgüzel öpüp seviyorum.Dedim ya nede olsa o bebek bende yılların annesiyim.http://www.pasaj.com/urun?b=u-u-an-t-lleri-toplayan-alt-bezli-yavru-leylek&u=127867

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder