16 Aralık 2010 Perşembe

Dün gece bir rüya gördüm sanki.....


Evet dün gece bir rüya gördüm sanki.Ama öğlesine gerçekti ki anlatamam.Elle tutulur gözle görülür gibi.Aslında çok rüya gören biri değilim.Ya güzel uyur kalkarım, yada yattığım uyku olmaz. Zordan kolaya kaçış gibi,sığınak gibi birşey olur uykularım genelde.A ma dediğim gibi bu farklı birşeydi......Bak anlatayım,güya uzaktaki evlat eve gelmiş,evdeki küçük kardeşle çok önceden sözleşmişler .......Şehir dışı bir yere yurtdışından bir müzik gurubu geliyormuş,biletler aylar öncesinden alınmış,.....okullar iptal,kaçak - göçek gittiler ağbi kardeş iki iyi arkadaş gibi.Ama küçük büyüğüne itaat ederekten ,sonra gecenin geç bir vakti sessizce ,kimseyi uyandırmamak için ayakkabılar elde tıngırt kapı açıldı gibi bir ses duydum uyku arasında.Rüya bu ya güya uyandım,baktım bizim iki genç adam soğuktan donmuş vaziyette pijamaları giyip yatmaya hazırlanıyor......Hiç gözlermi açmadan onlara da hissettirmedem ikisinide bir güzel kokladım ,hala kokuları burnumun ucunda.......Yattım.Sabah alaca karanlıkta herkezde bir telaş,kimi işe yetişecekmiş,biri okula biri uçağa.......Herkesin ihtiyacı görüldü.Demli çaylar,sıcak ekmekler, kim ne isterse ....isteyene soğuk süt ve müsli veeeeee hepsinin öğle yemekleri paketlendi yanlarına kondu.Uçağa yetişecek olanı ben kaptığım gibi yanıma servise bıraktım,işe giden yetişti,okula giden uykulu gözlerle evden çıktı,üstelik bugün imtahanı da vardı.Herşeyin bedeli vardı ve herkes ödedi.Ben de geç bir saatte telefonun sesiyle uyandım.''Anne uçağa biniyorum,çok yoruldun ,sen biraz uyu'' diyordu telefondaki büyük oğlumun sesi. Sahi bunlar gerçek mi yoksa rüya mıydı.


Muzicons.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder