26 Aralık 2010 Pazar

KORİST OLDUM, MÜZİK ÖĞRENİYORUM..........

Bu günlerde hayatımda başka bir pencere açıldı....Hayatın başka rengini keşfediyorum.Bu güne kadar niye ihmal ettiysem.Müzik öğreniyorum.. Dedim ya başka dünya, yeniden okuma- yazma öğrenir gibi bir şey... Ama ben bu işten tat aldım galba.Zaman zaman kendimi solfej çalışırken buluyorum.....Öğrendikçe zevk alıyorum,zevk aldıkça öğreniyorum.Ama itiraf ediyorum , öğrenmek zor bir süreç.Herşey istemekle başlıyor...Geçen derste hocamız '' neden yapamıyoruz,çünki bilmiyoruz.Öğrendikçe seveceksiniz,sevdikçe öğrenmek isteyeceksiniz'' dedi....N e kadar doğru. Herşeyin başı yaptığın işi sevmek..... Evet müziği çok sevdiğimi farkettim. Y eni okula başlayanlar gibi korkuyorum,heyecanlıyım, coşkuluyum.. Anladım, atalar bu sözleri boşa söylememiş.ÖĞRENMENİN YAŞI YOK....



Muzicons.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder