20 Aralık 2010 Pazartesi

ŞULE' NİN YENİYIL HEDİYESİ


Bak, sana Şule' yi tanıtıyorum bugün. Aynı çatı altında yaşıyoruz onunla.Elimize doğduğu gün daha dünmüş gibi....Ama tam on sene geçmiş,bizim fidemiz fidan olmaya başlamış.....Dedimki O' na,''Şule,sana bir yeniyıl hediyesi vermek istiyorum,gel sen beğen'' .Tamam dedi ve bu yastığı beğendi,rengini belirledi.Beklemeye  başladı benim işlerimi ayarlayıp yastığı bitirmemi.Sabırlı ve saygılıdır Şule.Halden anlar.Bende çok beklemedim.Hazır bir oyun fırsatı çıkmış,gönlümce yastık yapıp süsleyeceğim,hiç kaçırır mıyım.Nasıl mutlu oldum bilsen,çocuklar gibi coştum yastığı yaparken....Oraya onu,buraya bunu derken hem ben mutlu oldum hem Şule' yi mutlu ettim.Birisinin mutlu olduğunu görmek çok güzel,Şulecim iyiki benim yakınlarımdasın,beni de mutlu ettin.Teşekkür ederim.Yarınlara bir anımız kalsın diye ve burda yayınlamak üzere iznini alarak resmini çektim bu güzel kızın.İnanki resimdekinden çok güzel,aksaklıklar benden,çok güzel ayarlayıp fotoğraf çekemiyorum daha.İnşallah büyüyüp genç bir hanım olduğunda da resimlerini çekmek kısmet olur Şule,yeniyılın kutlu şansın açık olsun.

http://www.pasaj.com/sari-sacli-bebek/140067


Muzicons.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder