3 Ocak 2011 Pazartesi

KIRK YILLIK DOSTLUK........

Artık adet haline geldi sanki....Yılın son akşamı köydeki evde hepberaber olunacak ve gece yarısı manzarası göle hakim evden havai fişek gösterileri seyredilecek.Diğerlerinden o geceyi ayıran bir bu farklılık olacak.Şöminenin alevleri,dostça sohpetler,sıcacık arkadaşlıklar hepsi ayni....O kadar da farklılık olsun,biten,ellerimizden kayıp giden koca bir yıl,dile kolay.....Bu yıl da ayni ritüel tekrar etti....Benim bahsetmek istediğim evsahibi KIRK YILLIK DOSTUM Eser....Bu gün O' nu anlatmak istiyorum....Tanıştığımızda ikimizde ergenlik eşiğinde iki küçük kız çocuğuyduk...Orta okul ve lise yıllarımızda kimi zaman aynı sıraları paylaştık.Okullar,evlilikler,çocuklar.....yıllar sular seller gibi aktı geçti.Ben her başım sıkıştığında bir sığınak gibi O' na sığınabildim.N e muhteşem bir duygu bir bilsen.O herzaman ölçülü,saygılı,çokça dost,bilgili tam bir güvence,sırtımı dayayabileceğim güçlü bir sevgi duvarı....Eser hayırlı bir evlat,iyi bir eş ve anne,akademik kariyeri olan bir doktor ve tam bir sanatçıdır.Burda akan sular durur,elini sürdüğü herşey başkalaşım geçirir,güzel bir hal alır...Emekli olduktan sonra kariyerine ressamlık,nakkaşlık,iç-dış mimarlık,bahçıvanlık ve aklına gelebilecek bilumum güzellikleri ekledi.Yine ritüel haline geldiği üzre el emeği ile yılbaşı hediyeleri hazırlamıştı hepimize.Hatta Eribe' ninki de kendisine ulaştırılmak üzere bana emanet edildi.Bak bu bana yaptığı, el altında olmasını istediğim eşyaları toplayabileceğim el yapımı bir kutu..Alt tarafı ve kapağının etrafı elişi dantel.Tamamen kendi tasarımı,üstündeki bordo fiyonk ve bordo-bej çiçeklerle kapak süslenmiş.İçinde ayrı bir kutu,kutunun üstünde yılbaşı kartı,içinde de ayrıca spa sabun,el havlusu,sabunla aynı renkte bir lavanta torbası ve küçük bir pembe mum.....Ne kadar hoş bir düşünce,tam Eser' e yakışır şekilde..Her karşılaşmamız süprizlerle doludur.Bu seferki süpriz buydu.Çok mutlu oldum ve kendimi şanslı buldum.Sağol ESER,hep yanımızda ol,yeni bir şeyler üret seni örnek alalım.Ama ben gerçekten çok şanslıyım,yok canım buna şans denmez ben düpedüz çok zenginim.ESER gibi dostlardan bende birkaç tane daha var.Herkese kısmet olsun inşallah,








Muzicons.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder