10 Mart 2011 Perşembe

YENİ HOBİM BU,SÜSLÜ TAÇLAR YAPMAK....










Bu aralar yeni bir hobi geliştirdim,süslü taçlar,bileklikler yapıyorum.Yok,yok oyuncaklarımı ihmal etmiyeceğim.Bu sadece farklı bir pencere,farklı bir soluklanma......Bu yaptıklarım biraz kokoş oldu tamam kabul ediyorum.Ama ruh halim bunu gerektiriyor

.Kumaşlar,boncuklar,çiçekler,tüller falan işte....Hepsini kullanıp bunları ürettim.Bilekliği, uzun yıllar önce tanıdığım bir denizci ağbimden öğrendiğim gemici düğümü ile yaptım.Sevgili Nazmi Ağbimin yaşayıp yaşamadığını bile bilmiyorum.Depremden beri bir haber alamadım.Yaşıyorsa kulakları çınlasın,göçtüyse Allah rahmet eylesin......Gemici düğümünün arasına gerçek cam kesme taş yerleştirdim bu şık bilekliği yaparken.Hazır bahar yaklaşıyorken,bahar konseptine uygun olsun istedim.....Beğenilerinize sunarım .......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder