16 Haziran 2011 Perşembe

SİYAH SAÇLI KIZ BEZ BEBEK






Yine diğerleri gibi ağız dolusu gülen şaşkın bakışlı,siyah saçlı kız bebek bu defa yaptığım.Önce pamuklu kumaştan el,beden,kafa kesip diktim ve elyafla doldurdum.Sonra bacaklarla beraber ayakkabılarını polardan kesip diktim ve doldurdum.Uygun oranlarda bu organları birbirine ekledim.Kafada yüze ve saçlara şekil verip saçlara kurdele bağladım.Önce paçalarına fisto eklediğim alt pantolonunu,sonra arkadan çırtla açılan buluzunu en sonrada fistolu arkadan cırtla açılan jilesini dikkim,giydirdim.Sonunda bu güzel kız ortaya çıktı.İstersen küçük bir kız çocuğuna arkadaşlık eder istersen benim gibi koca bir insana.Ben verdiğimiz değerle herşeyin anlam kazandığına inanıyorum.Onun için bu bebekle çok güzel arkadaşlık edebiliyorum.Belki sen de böyle bir dostluk kurabilirsin.
,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder