27 Eylül 2011 Salı

NASIL GEÇTİ HABERSİZ........

Bu bir özür yazısı olsun en iyisi.Kimden mi,tabiki sevgili bloğumdan ve takipçilerimden.Evet itiraf ediyorum,çok ihmal ettim,boşladım,dalga geçtim,haksızlık ettim,kabul suçluyum.Ama yazmak içimden gelmedi.Birkere nasıl bittiğini anlamadığım bir yaz geldi ve hızla geçti.Nereye gitti o içimizi ısıtan sıcacık güneş.....Ha çok sıcağı da sevenlerden değilimdir aslında.Güneş çok parlak olmalı ama ben gölge ve esintili bir yerde olmalıyım ki o güzel havanın tadını çıkarabileyim.....Gerçekten bu yazdan birşey anlamadım.Belki de insanlar yaşarken yapmak istediklerini yapamayınca geçen zaman yaşanmamış sayılıyor.Keşki böyle bir düzen olsa.Valla inanıyorum ki,etraf çoluk-çocuk dolardı.'' İstediğim gibi yaşayamadım,geçen zamanı hesabıma yazmayın'' diyebileceğimiz bir yer olsa.......Peki ne yaptım bunca zaman.....Dur bi düşüneyim....Bir kere insanlar tanıdım,dostlar edindim,bazılarını sildim ve rahatladım,yüklerimden kurtularak hafifledim,kendimi geliştirdim,benimkinden farklı hayatlar olduğunu öğrendim,bazı şeylere çok şaşırdım,kabullendim,kabullenmeyi öğrendim,büyüdüm,benden gençlerden farklı pencerelerden dünyaya bakmayı öğrendim,ahhhh nerdeyse unutuyordum sabretmeyi öğrendim,hemde nasıl sabretmek,susmayı ve susmanın erdem olduğunu öğrendim,çalıştım,ürettim,sattım,para kazandım,üretmenin ve kazanmanın tadını öğrendim,kendimi sevmeyi öğrendim, en iyi dostumun kendim olduğu öğrendim,kendi ile barışık ve mutlu birinin başkalarını daha iyi anlayabileceğini öğrendim,her durum için empati yaptım ve olayları,insanları böyle daha iyi anlayabileceğimi öğrendim,çizdim, tasarladım,kestim,biçtim,diktim ve hayal gücünün sınırsızlığını öğrendim........Durun ya,geriye dönüp bakınca bu yaz pek öyle tırı-vırı geçmemiş sayılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder