6 Ekim 2011 Perşembe

ANNE KANGURU VE YAVRUSU



Nereden aklıma geldi bilmiyorum.En son yaptıklarımdan biri de bu anne kanguru ve yavrusu.Bizim memlekette bu hayvancıklar ancak Hayvanat Bahçelerinde görülebilir.Her Haayvanat Bahçesinde de yoktur üstelik.Ben en çok renkli resimli hikaye kitaplarında gördüğümü hatırlıyorum.Bildim bileli çok etkilenmişimdir kangurulardan.Nasıl olmasın, doğurduktan sonra bile karnındaki kesede yaşatmaya devam ediyor yavrusunu.Doğanın onlara verdiği farklı bir görev olmalı diye düşünürüm hep.Ve bu sefer bunu yapmaya karar verdim.Ama çok kolay olmadı.Hele yavruyu tasarlamak ve dikmek ....Bu aşama elde yapılıyor,çünkü makinaya giremiyecek kadar küçük parçalar ....Anne kanguru üşümesin diye bir üstlük yapmaya karar verdim.Lohusa ya,azıcık da süslü olmalı...Bu dantelleri sevgili halam taaaa Avusturalyadan gönderdi.Kısmet burda kullanmakmış.Ama epey afilli oldu,sonucu ben beğendim,senin fikrin ne.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder