2 Mayıs 2012 Çarşamba

BU GECE YEMEKTE MANTI VAR

Nisan ayının ilk haftasından beri bir eğitime katılıyorum.Olaylar üst üste geldiğinden bahsedemedim.Kocaeli Sanayi Odasının düzenlediği KOSGEB   destekli Uygulamalı Girişimcilik Eğitimini alıyorum.Anlayacağın tekrar öğrencilik yıllarına döndüm.Gencecik arkadaşlar edindim,kıymetli bir eğitici Şenay Hanımı tanıdım.Her şey yolunda şimdilik,sonra ne mi olacak?Bilmem, her şey yolunda gitmeye devam ederse...Hepimizin farklı projeleri var, umutları,yapacakları,söyleyecek sözleri var.Harika neşeli ve eğlenceli Tuğba, yaptığı işe inanan Havva Hanım ve diğerleri..Havva Hanım arkadaşları ile bir gurup oluşturmuşlar mantı,erişte, yufka,baklava ve tarhana yapıp satıyorlar.Ve amaçları bu işi geliştirmek.Ne güzel bir iş fikri düşünsene.Hepimizin beğendiği bu damak tatlarını ,kolay kolay  yapmayı beceremeyiz.Zahmetlidir çünkü .Ama bu arkadaşlar bu işi çok güzel yapıyorlar.Tertemiz,anne titizliği ile,
sağlıklı ortamlarda hazırlanıyor bu yiyecekler .Daha ne olsun... Rica ettik,bizlere de getirdi birer paket.Fırınlanmış olduğu için gün boyu yanımızda muhafaza edebildik.Akşam eve geldiğimizde hepimizin yemeği hazırdı. Tadı mı nasıldı, anlatamam tatmanız lazım...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder