16 Haziran 2012 Cumartesi

BAY MAYMUNU TAKDİMİMDİR EFENDİM








        Bu sevimli oyuncağı aslında  çok daha önce yapmıştım.Yanık Köyü Yaz Şenliklerinde Atacan onu ağaç dallarına tutturdu  ve o haliyle çok ilgi çekti.Sonra fark ettim ki ben onu size tanıtmamışım.Şimdi bu sevimli maymunu takdimimdir efendim.
       
        Çok çeşitli ve farklı oyuncağım oldu.Bunlara sadece oyuncak demek doğru değil aslında.Dekoratif bir eşya, arkadaş ( ben genellikle böyle görüyorum ) , yumuşacık bir yastık...Artık ne rol verirsen.Bu çok sevimli ve neşeli arkadaşı yapmakta çok zevkli oldu.Ama biraz zahmetli.Ellerin , ayakların ve ağız  şekillerini vermek  biraz uğraştırıcı oldu. Gözler oynar plastikten.Sadece bir eksiği varmış, sonradan anladım.Zavallıya bir muz yapmamışım.En kısa zamanda onu da yapmalıyım.Yaklaşık 50 cm kadar.Ben bir arkadaş yerine koyuyorum onları ama hangi çocuk böyle bir arkadaş istemez ki...

2 yorum: