21 Ağustos 2012 Salı

YARASA ADAM BEBEĞİ

      Merhabalar, yine uzun bir zaman geçti.Biliyorum. Ama bazen elim değmiyor,bazen canım istemiyor.Hazır ilham perim sağ omuzumda iken yazayım bari.Ev ahalisi içerde maç seyrediyor,maç bitinceye kadar ben de işimi bitirmeliyim...

      Küçük evladın üniversite seçimi bitti, istediği şehre ve üniversiteye yerleşti.Hayırlı olsun.Şimdi kayıt, yurt v.s. işleri sırada.Bir müddet daha meşgulüm ama evdekilerle iş bölümü yaptığımızdan işler daha kolay.Ha bu arada  atlamadan yazayım, sevgili yol arkadaşım emekli oldu.Daha fazla birlikte vakit geçireceğiz demektir.Onun emekliliği ile ilgili  daha sonra yazacağım…            



      Ramazanda hava çok sıcaktı ama geceleri bile serinlemeyen günlerde evin en dip köşelerinde üretimi devam ettim.Biraz daha değişik şeyler yapmaya çalıştım.Zaten bir  ürünü tekrar tekrar yapmayı sevmiyorum…..Onun için düşündüm taşındım ve bu yarasa adam bebeğini yapmayı uygun buldum.Ama yine bebek , mutlu ve ağız dolusu gülüyor  bütün diğerleri  gibi.Üstelik gözler yine bir hoş bakıyor…Arkasına taktığım asma aparttı ile bir yere asarak dekoratif eşya olarak da kullanılabilir.                                                                                                                                                            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder