8 Eylül 2012 Cumartesi

NEŞELİ KALEM KUTULARI






























       Dün yazmıştım ya ,  Eskişehir’ e yolculuk var.Okulların açılacağı günlere denk geldiği için, çocukların hem ihtiyaçlarını  görsün hem de gözlerine gönüllerine hitap etsin istedim.En sonunda kalem kutuları dikmeye karar verdim. Neşeli ve sevimli olmalıydı dikeceğim kalem kutuları.Sonuç olarak burası bir oyuncakçı dükkanı…En azından içimdeki çocuk öğle istedi.Sadece onun sesine kulak verdim. ‘’ Çocuk olsam ne  isterdim’’ diye düşündüm.Hiçbir zaman büyüyemeyen bünyeden bu tasarımlar çıktı.Kız çocukları için –erkek çocukları için özel tasarımlar olduğu gibi ünisex olarak kullanılabilecekler de var.
       Artık zaman kalmadı ama ben kendimi durduramıyorum.Döndükten sonra dikmek üzere çizimleri biriktiriyorum.Şimdi beğenilerinize sunuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder