16 Ekim 2012 Salı

16 EKİM- BU GÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM



     Bu  gün  benim  doğduğum  gün.  Sevgili  annem  beş  erkek  kardeş  ,bir  erkek  evlattan  sonra  bir  kız çocuğuna sahip  olduğuna  çok  sevindiğini  söylerdi hep.Onun da  benim  de  hiç kız  kardeşimiz, ablamız, teyzemiz  velhasıl  kadın  olarak birinci  derece  yakımız  olmadı.  Bu  çok  yorucu bir  durum…Annem  öyle  söylerdi,  ben  de aynı  fikirdeyim. Erkekler  dünyasında  hep  yalnızsınız.Hele  onun gidişinden  sonra ben daha da …. Olmayan yakınlarımın yerine başkalarını koymak istedim ama o da  olmadı….

     Ben, doğum günlerinin anneler-babalar yaşarken kutlanmasını anlamlı buluyorum.Öyle ya, o iki insan kadar senin doğduğun güne şahit olan, sevinen, coşkulu duygular yaşayan başkası olamaz…Sen doğumunla onlara  anne-baba olma sıfatı veriyorsun,hayatlarını değiştiriyorsun falan.Benim çocuklarımın doğum günlerinin, bana ve babalarına verdiği anlamı  hiç kimseye vermez.Bu sebepten anne-babamı kaybettikten sonra doğum günleri de anlamlarını yitirdi…

     Buna rağmen sevgili genç kuaförüm  akşamdan mesaj atarak doğum günüme özel ücretsiz saç tarama  ve makyaja  davet etti.Daha önce hiç şahit olmadığım bir incelik, çok önemli değil ama mutlu oldum.  Gece yarısından hemen sonra benim gibi gece kuşu bazı dostların mesajlarını okumak, onlara cevap  yazmak da eğlenceli geldi.
     

     En güzeli,   Ekim ayında pek nadir bulunan pırıl pırıl  bir sabahta yol arkadaşımla sadece  martı seslerini  duyduğumuz sessiz sakin bir yerde  yaptığımız kahvaltı….Büyükleri yitirip, çocuklar evden gidince  yol arkadaşın en  büyük destekçin oluyor.İyi ki yanımda..

   
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder