21 Aralık 2012 Cuma

TASARLADIĞIM & DİKTİĞİM BEBEK BATTANİYELERİ

           Ne zamandan beri bebek battaniyeleri tasarlıyorum, kumaşlarını seçiyorum ve dikiyorum. Zaman zaman onları sizlerle paylaştım. Şimdi hepsini bir araya toplamak istedim. Neler üretmişim  ''bebek battaniyeleri’’  başlığı altında bir arada görmeliyim.
            Bazılarının resimleri çok iyi olmayabilir.Tekrar çekim yapmak lazım.Benim acar elemanları ve fotoğrafçımızı bir araya ne zaman getirip  ekibi toplayabilirim artık bilmem….      


          Bunlar ikiz kardeşler İpek ve Aslan bebekler için yapılan polar ve pazen battaniyeler.























3 yorum:

  1. kurdelanın üzerindeki desenlerle battaniyenin üzerindekilerinin aynı olması çok hoş olmuş Ellerinize sağlık :) Sevgiler

    YanıtlaSil


  2. Hoşgeldiniz Dilek, teşekkür ederim.Güzellik ayrıntıda gizlidir , bilirsiniz ya(((.

    YanıtlaSil
  3. Bu hastaneden sipariş verebiliyor muyuz ve fiyatı bedir acaba

    YanıtlaSil