18 Mart 2013 Pazartesi

ATÖLYE TERAPİ KAFE' NİN ÖRNEK İŞ YERİ BELGE TÖRENİ



               Bu sabah uygun zamanda  yola koyuldum. Dün yağan kar serpintilerinden ve buz kesen soğuktan eser yoktu. Soğukça ama pırıltılı güneş ve kuş sesleri ile apartmandan  çıktım. Her şeye rağmen arabaya gidinceye kadar mantomun yakasını şöyle hafiften kapatmak ihtiyacı da hissetmedim değil…Olsun varsın, hava güzel ,keyfim yerindeydi…Sabah saat 10.30 için Atölye Terapi Kafe’ nin sahibi Arzu Hanımla randevulaşmıştık. Oyuncaklarla ilgili bir proje üzerine görüşmek üzere…Arabayı çalıştırdım, beni benden alan bir müzik de başlayınca keyfime diyecek yoktu…

              O kadar keyifle sapağı kaçırınca şehrin bir ucuna kadar yol almam gerekti. Uygun yerden dönüp arabayı park edip gidinceye kadar 5-10 dakika geç kaldım randevuma .Çok önemli değilmiş geç kalmam , çünkü bu gün onların önemli bir konukları varmış. Onlara  da son anda haber vermişler.Arzu Hanım ve çalışanları adına çok mutlu oldum. İzmit Belediyesi Arzu Hanımın açılalı daha bir yıl bile olmayan Atölye Terapi Kafe’ sini  iş yeri açma ve çalışma ruhsat yönetmeliğine uygun olarak yapılan denetimler sonucunda ÖRNEK İŞ YERİ seçmiş Ve bu gün İzmit Belediye Başkanı Sayın Nevzat DOĞAN, Arzu Hanıma bu belgeyi takdim etmek için oradaydı.Bu güzel olaya tesadüfen tanıklık ettiğim için ben de çok sevindim.

              Belge takdiminden sonra Atölye Terapi Kafe’ nin tadı damaklarda kalan profitörünü  yedik ve demli mis gibi çaylarını içtik , Başkanımız sorunları dinledi, çözümler için seçenekler sundu, fotoğraflar çekildi.












          





                 Oyuncak projeleri mi ,  şimdilik daha çalışıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder