2 Nisan 2013 Salı

TİLDA BEBEKLİ YENİ ÇARDAK SÜSÜM

         Bahar geldi, artık bahçelere balkonlara çardak altlarına yayılmanın , hayatı buralara taşımanın zamanıdır.Bahar hazırlıkları yapılırken nasıl masa örtülerini ,saksıları, saksıların topraklarını v.s. yeniliyorsak, yaşadığımız alanda gözümüze hoş gelen objeleri de yenilemeliyiz.

       Ben buradan yola çıkarak, bahçeme yeni bir çardak yaptırıyorum.Yeni masa örtüleri ve yeni objelerle süsleyeceğim bu çardakta sevdiklerimle değişik bir bahar ve yaz yaşamayı düşünüyorum.Hemen aklıma TİLDA bebekler geldi. Bu Tilda bebeklerin kırsalda yaşadıklarını düşünerek onlara uygun elbiseler, bahçede çalışırken güneş çarpmasın diye kenarlı güneş şapkaları diktim.Tabiatın içinde  kuşlarla beraber olduklarını varsayarak önündeki ceplerine birer minik kuş koyuverdim.Kuş deyince , kuş evi yapmadan olmazdı.

       El ele vermiş üç bahçe meleği Tilda  bebek, elbiselerinin ceplerine konmuş  üç minik kuş ve iki kuş evi yeni çardak süsümü oluşturdu


        Daha  yapılacak çok iş var, aklımda baharı ve yazı şenlendirecek bir çok proje var.Ürettikçe sizle paylaşacağım.





















Ne desem beğenirsin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder