22 Kasım 2013 Cuma

BEBEK KAPI SÜSLERİ



      Bazen canım hiç yazı yazmak istemiyor. Yoğunluktan da oluyor tabi ama benim elim tuşa varmıyor bazen. Kafamda yazmayı planladığım onca konu varken üstelik…Ben de o zaman tembellik yapma özgürlüğümü kullanıyorum…
      ÇINAR bebeğin annesi bir kapı süsü istemişti. İşin en çok zaman alan kısmı tasarlanma zamanı oluyor. Neyi neyin yanına konulacağı ve genel görünümün nasıl olacağı falan. Bunları tasarladığım zaman işi tamamlamak çok kolay. Yine öğle oldu. Önce istenen renk ve desende ki kumaşları seçiyorum. Belirlenen konsepte uygun objeleri oluşturuyorum ve gözüme en uyun gelen şekilde tasarlıyorum. Bazen birkaç kez söküyorum diktiklerimi. Gözüme en hoş gelen şekle sokuncaya kadar…Derin bir nefes alıp , sırtıma yaslanıp gözlerimi birkaç saniye kapatıyorum. Açtığımda gördüğüm görüntüden memnunsam olmuştur.
      ÇINAR bebeğin de ÖMER bebeğinde isimleri yazan kapı süsleri de aynı böyle oluştu. Yoğun emek ve tasarımlarla. Hoş geldiniz güzel bebekler, sağlıklı ve hayırlı olmanız dileği ile…











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder