1 Kasım 2013 Cuma

GÜLİZAR HANIM (WORKSHOP) ATÖLYE ÇALIŞMASINDA...



             Atölye Terapi Cafe’ nin sahibesi  Arzu Hanımla tanışmamız tamamen tesadüf. Sosyal medyada ürettiklerimi görünce tanışmak istedi. Beni bir gün o rüya gibi mekanına kahvaltıya davet etti. Tanıştık, konuştuk ve birlikte bazı projeler üretebileceğimize karar verdik.

           4 Kasım 2013 Pazartesi günü ilk projemiz hayata geçecek. İlk proje bir workshop, atölye çalışması anlayacağın. Bu yabancı kelimeleri kullanmayı sevmiyorum. Bundan sonra ‘’ ATÖLYE ÇALIŞMASI’’ dediğimde durumu anlayın diye yazdım.

            Çalışmayı altı kişi ile sınırlandırdık, ama Arzu Hanımdan  gelen sinyaller sınırların zorlandığı yolunda olunca elimi geniş tuttum ve setleri yedekledim. Tekrar tekrar kontrol ettim, malzeme çok olunca gözden bir şey kaçma ihtimali artıyor. Buna fırsat vermemek için ben de kontrolleri arttırıyorum…

            Her şey son kontrolden de geçti, setler kapatıldı ve hazırlıklar tamam…









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder