30 Aralık 2013 Pazartesi

İSTANBUL ROBERT KOLLEJ YILBAŞI KERMESİ

                                                                           17 Aralık 2013
                                                                            İstanbul,

          Epey önce Sevgili Arzu Hanım bir mesaj atmıştı '' çok  çalışmalıyız Gülçin Hanım, yoğun bir dönem var önümüzde'' diye.Aynen de öğle oldu.17 Aralık 2013 Salı günü İstanbul Robert Kolejde Okul Aile Birliğinin düzenlediği ,yeni yıl  hediyelik eşya kermesine Gülizarın Oyuncakları' da Atölye Terapi vesilesi ile katıldı buraya.


          Bir gün önceden gitmiştik İstanbul' a. Sabah erkenden buluşmak için sözleşmiştik Arzu Hanımla. Köprüyü geçerken radyodaki haberlerden duyduk yapılan yolsuzluk operasyonu haberini. Çok üstünde duramadık kendi yoğunluğumuzdanç. Akşam eve geldiğimizde anladık durumu... Meğer güzel ülkem ne hallere gelmiş. Artık aklım almıyor, takip falan edemiyorum. Kimin ne için ne beyanat verdiği anlaşılır gibi değil. Anladığım en somut şey ; önemli, hem de çok önemli miktar paranın bakanların yakınlarının evinden çıkmış olması. Nasıl izah edilecek, ne anlatılacak , bu sefer nasıl uyutulmaya çalışacağız acaba...?
         Kendi gündemime dönecek olursak, Arzu Hanım sayesinde farklı bir ortam da bulundum, kendi adıma güzel deneyimler edindim. Sonra da o güzel ve tarihi binayı gezdim. Ormanın içinde, boğaz kıyısında , İstanbul' un keşmekeşinin dışında mutena bir yer. Derin derin soluyarak Boğaz havasını içime çektim, yürüdüm, fotoğraf çektim.
         Her şey çok güzeldi, eve gelip haberleri dinleyip konuyu anlayıncaya kadar.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder