27 Şubat 2011 Pazar

SALYANGOZ ARKADAŞ



Belki daha önce gördüklerinden biraz farklı ama neticede bir salyongoz işte.Şöyle yaklaşık 20 cm lik üçgen bir parçadan vücudunu oluşturup,siyah yünle çizgilerini yapıp doldurdum ve diktim.Çiçekli basmadan sırtının kabuğunu diktim,doldurdum ve helezon kıvırıp vücuda sabitledim.Kocaman bir daire kesip doldurup diktim.Üstüne yine kocaman gülümseyen bir ağız işledim siyah yünle.Siyah kumaşla antenlerini ve beyaz kumaşla duyargalarını ,üstüne de göz yerlerini işledim.Pembe kumaştan da papyonunu yaptım diktim.Biliyor musun salyangozlar duyargaları ile görüyorlarmış ,ben daha önce duymamıştım.Okadar sevimliki benim bloğun sembollerinden seçtim ben onu.25 x 20 cm kadar falan.Zararsız bir oyun arkadaşı olduğu gibi ,oda ya da masa süsü de olabilir.Her zaman söylediğim gibi,kalitesiz Çin mallarına fırsat tanımayın ,elimizdeki değerlerin kıymetini bilelim



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder