21 Şubat 2011 Pazartesi

HAFTANIN PASAJI SEÇİLDİM......

Merhaba,sevinçliyim biliyor musun......Daha önce bahsetmiştim ,'' pasaj.com'' adresinde ''gulizarinoyuncakları'' isimli bir sanal dükkanım var.Orda bu ürettiklerimi sergiliyor ve satıyorum.Neden bu bloğundan değil de pasaj' dan diye soruyorsan,söyliyeyim .Çünki blogdan satış yapmak yasak.Pasaja satış tutarının yüzde 10' nu ödüyorum.Böylece satışım vergilenmiş oluyor...Ha,işte bu pasaj adresinde her hafta Yönetimin belirlediği bir sanal pasaj dükkanı ''Haftanın Pasajı'' seçiliyor.Ana sayfanın alt tarafında bir hafta süreyle o dükkanın legosu ve ürünleri sergileniyor.İşte bu hafta beni seçmiş Pasaj Yönetimi....Ondan sevinçliyim.Bu karanlık sıkıcı ve dert dolu kış günlerine ilaç gibi geldi.Teşekkürler Pasaj Yönetimi....Ürettiklerinin beğenilmesi insanı motive ediyor sanki....Üstümdeki kara örtü biraz aralandı galba....Epeydir bende mola vermiş sıkıntıları def etme zamanıdır.Kumaşlar,iğneler,iplikler,kalıplar,polarlar,kudeleler ve bilumum malzemeler çekilin ben geliyorum.Eksikleri tamamlama ve yenilerini yaratma zamanıdır.Zannederim kendimi toplamak için bahane arıyordum ve buldum anlaşılan.Nasıldı o şahane laf,''GÖNÜL NE KAHVE İSTER NE KAHVEHANE. GÖNÜL BİR DOST İSTER KAHVE BAHANE '' Bende kahve de var,şahane dostlar da .......TOPLANMALIYIM......

1 yorum:

  1. Selam Gülçin, Tebrik ederim:)
    Çok özledim... Bir an önce görüşelim:))

    YanıtlaSil