8 Şubat 2011 Salı

YERE YATAN KÖPEK ŞEKLİNDE KİLİM
























Genelde hayvan dostları,özelde köpek dostları bu KÖPEK- KİLİM senin daha çok ilgini çekebilir. Düşün, sevgili köpeğin ne zaman böyle yatar.....Senin onu sevmeni veya onunla oynamanı istediği zaman değil mi....Hah,tam böyle bir zaman işte....Ya da çocuklara hayvanları sevdirmenin bir yolu....80 x 100 cm boyutlarında irice bir köpek bu.Kaliteli polar kumaş ve boncuk elyafı dolgu maddesi olarak kullanıp,elde yorganlama tekniği ile vücudunu diktim.Kafayı dikip çevirdim ve hafifçe doldurdum.Burnu doldurup,üstündeki beneği elde diktim.Gözleri ,kulakları ve burnu el dikişi ile yaptım.Patilerin bir tarafını kahverengi,bir tarafını açık renk kumaştan kesip diktim,çevirdim,elyaf doldurdum ve açık pembe sağlam iplikle parmaklarını belirten dikişleri yaptım.En son patileri vücuda tutturdum.Ortaya bu sevimli KÖPEK-KİLİM çıktı.Bunu istersen çocuk odasına,istersen salonda koltukların arasına,istersen antreye ya da yatak veya kanepenin üstüne koyabilirsin....Nerede olursa olsun,bulunduğu yere köpek dostların bitmez enerjisini ve sevimliliğini taşıyacağına inanıyorum.İnanmıyorsan dene....











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder