12 Ekim 2011 Çarşamba

TV 41 MACERASININ BUGÜNÜ.........

         Sabah sevgili eşimin telefonu ile uyandım erkenden...Bana başarılar dilemek için aramış..Akşam onu yolculamıştık,yerine varmış.Mutlu oldum.Şöyle bir düşündüm yataktan kalkmadan, bu gün ne yapılacak, ne işler var,ne yemek yapılacak,kime telefon edilip,nereye mesaj atılacak v.s.Hepsini hatırladım,gözümün önünde sıraya soktum,kalktım kahvaltıyı hazırladım.Evden çıkacak olanı yola koydum,evde çalışacak evlatla önce güzel bir kahvaltı,keyif çayları ucuna eklenen hoş sohpet derken baktım saat bir hayli yol almış.Azıcık telaşlanır gibi oldum.Vazgeçtim.Giyeceğim elbiseyi seçerken Eribe' den telefon geldi.Takdir  ve teşvik dolu herzamanki gibi.Bi de çaktırmadan uyarı.''rahat edeceğin bir şeyler giy,koltuklar deri olabilir,kayarsın,ipekli olmasın giyeceğin ,kalın olmasın terlersin konsantre olamazsın'' gibi.Hepsini kulağıma taktım giysi seçerken.Sonra yayına götürülecek malzemeler seçildi,itina ile çantalara yerleştirildi.Herşey programlandığı gibi yürüyordu,ben de çok rahattım.Sanki sık sık TV ' ye çıkarmışım gibi.Oğlum şaşırdı,'' bu ne rahatlık'' diye.Bilmiyorum neden böyle ama galba '' yaşın''  verdiği hayat deneyimi rahatlığı.Kanala gittiğimde benim gibi çalışmaları olan sevgili Sevim ÖDİK Hanımefendi ile tanıştım.Buna da mutlu oldum.Program sunucusu Semahat Hanım, zaten bizi daha bir rahatlattı hoşsohbeti ile.''Kamera'' dendi ve yayın başladı.İşte orda biraz afalladım gibi oldu.Deminden beri bize bakarak konuşan Semahat Hanım,şimdi kameraya bakarak konuşuyordu.....Ama buna da bir zaman sonra alıştım.Ha sonra ne mi oldu,bant kaydını izlemedim ama zannederim benden kimseye konuşmaya fırsat kalmadı galba.Bandı seyretmeye korkuyorum.......Ne çok söyleyecek sözüm,verecek mesajım varmış yarabbim......İyi olmayan maddelerden yapılan oyuncakların verdiği zararlardan ,üretmenin faydalarına, üreterek mutlu olan kadının çevresini de mutlu ettiğine,teknolojinin nimetlerinden faydalanmanın yararlarından,gençlerle empati kurarak onları anlamanın daha kolaylaştığına falan filan.....Velhasıl,güzel bir deneyimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder