5 Aralık 2011 Pazartesi

PEMBE BENEKLİ BEBEK DİNAZOR

     







  Bu diğerlerinden biraz daha farklı.Diğer oyuncaklarla pek ''çağdaş'' sayılmaz.Olsun ama gene  de oyuncak ve ''bebek''.Öyle küçük falan değil adı üstünde ''dinazor yavrusu'' Aşağı yukarı 50x60 cm falan.Renklerini seçerken aklıma bu yeşilden başkası gelmedi,daha önce seyrettiğim filimler ve çizgi romanlardan etkilendim sanırım.Bebekliğini vurgulamak için de pembe benekleri uygun gördüm.Kulaklarında ise sarı rengi yakıştırdım.Oyuncak tasarımı ve renk seçimi  benim özgürlüğümü ilan ettiğim alan.....Neyi ne büyüklükte, ne renkte ve şekilde ifade etmek istiyorsam - o anki ruh halime göre- o şekilde yapıyorum.Ne özgürlük ama,bu özgürlüğü ve oyuncak yapmayı çok seviyorum.Çünki hayatta bu kadar özgür olduğum başka bir konu yok.  






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder