4 Şubat 2012 Cumartesi

HAFTA SONU İZMİR -  KUŞADASI   KAÇAMAĞI

Geçen hafta sonu ailece " asker ziyareti"  maskesi altında  kısa bir haftasonu tatili yaptık. Şehirde kar varmış falan, kimin umurunda . Akla konulmuştu bir kere.   Yapılmasa olmaz..Hani bir düşünce sisteminde vardır ya " sen bir şeyi istersen bütün evren senle olur" .Tam da öyle oldu. Önce itinayla yol hazırlıkları yapıldı. Aracımız hazırlandı, battaniyeler alındı, yiyecek-içecek stoku yapıldı, yola revan olundu.  Yolculuğumuz sıkıntısız geçti.  Soğuğu yerinde pırıl pırıl bir İzmir sabahında askerimizi  "evci"olarak  aldık kışladan. Yemek yenecek ve "iş icabı" gezilecek yerler önceden belirlenmişti zaten."En zayıf halka"  olarak ben mızıklayıncaya kadar gezdik güzel şehri.Sonra konaklamak için verelini Kuşadası.Bu şehrin en zor yanı konaklamak.Kamu konaklama yerlerinin çoğu "Vanlı depremzedelere" ayrılmış. Ya da dolu. Sonra gelenler ünlü çok uluslu oteller veya 4-5 yıldız rütbesindekiler. Yani " bizi aşar abi" durumu . Eşimle konaklayacak yer araştırırken çevre il ve ilçeleri de dahil ettik işin içine .Kuşadasında karar kıldık .  İyi ki de öğle yapmışız.Daha önce gittiyseniz bile buraya bir de bu mevsimde gitmeyi deneyin.Ama bu kadar soğuk olmasın yine de. Apaydınlık kış güneşinin odaları doldurduğu güzel manzaralı otelimize yerleştik.Sıcaktı,kesintisiz sıcak suyu vardı,temizdi.Ama adını hatırlayamıyorum şimdi.Ben duyduğum huzuru sadece mevsim icabı olan tenhalığa bağlamıştım.Şimdi düşünüyorum da yaşananlardaki tadı arttıran "evlat sevgisi" ve "aile sıcaklığı " olsa gerek.  Bu resimleri de orada çektim.

BU LİMANIN " SARIŞIN KIŞ GÜZELİ", kendini limanın  sahibi zannediyor.

BUNLAR DA GÜZELİM  KUŞ ADASININ  KIŞ MANZARALARI,  hadi hayal gücünüzü kullanın...