14 Mart 2012 Çarşamba

PEMBE DANTEL BULÜZLU BEBEK

     
                 Epey uzun zamandır bebek yapmamışım.Bu gün bunu yapmak istedim.Bir isim aradım ama bulamadım.İsmini sen koyarsın artık. Aslında bir şeye isim vermek çok güzel,ama ben yapamadım.Hoş gör sen.


           Önce büyüklüğüne karar vermeliydim.Bundan öncekiler  bundan biraz daha büyükçeydi.Bu 38 cm kadar.Azıcık tombul gibi oldu. Olsun,giysiler bol da ondan tombul gözüküyor.))) Başı,gözü,elleri, ayakları,ayakkabıları derken sıra elbisele geldi.Ben çocuklarda çocukça kıyafetten yanayım.Bakma bu kızın bulüzu dantel ama etek tam bebek işi.Ölçülerini aldım,eteği diktim.Dantel ve kurdelelerle de süslemeye doyamadım gördüğün gibi.Saçlar her zamanki gibi oldukça uğraştırdı.Veeee,ortaya bu güzel kız çıktı.Şimdi kısmetini bekliyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder