18 Mart 2012 Pazar

SEN DE BEN KADAR ŞAŞIRIR MIYDIN ACABA?..

Pazar sabahı uyandığımda hava  günlük güneşlikti. İyi ama ben çok hoşlanmadım o gözümün içine giren güneşten.  Bünye alıştı pusa, kışa,kara.Fazla lüks geldi parlayan güneş.Neyse kahvaltı falan derken öğlene doğru çıktık evden,alışılmış pazar alışverişi,yürüyüş, gezme  falan için.Önce alacaklar bitsin de rahat gezeriz diye şehirdeki büyük alışveriş merkezlerinden birine gittik.Her seferinde söylenerek çıktığım bir yer burası. Niye giderim bilmem...Giriş kapısının hemen önündeki elektronik geçiş yerine geldik. Bizden önce üç kişilik bir aile elektronik  kapıdan bile geçmeden, yan taraftan  ellerini kollarını sallayarak mağazaya girdiler.Ben ve eşime sıra geldiğinde kapıdaki koruma hanım o kapıdan geçtiğim yetmiyormuş gibi beni durdurdu,çantanızı kontrol edeceğim dedi. Hiçbir zaman bu kontrollerden rahatsız olmayan bilakis görevlilere teşekkür eden birisiyimdir.Ama bu farklı uygulamayı anlayamadım.Görevliye önden gidenler kapıdan bile geçmedi,benim çantamı niye arıyorsunuz diye sordum.Cevap " o astsubay,onlar ,polisler ve eşlerini kontrol etmeyiz" oldu.Doğrusu çok kırıldım.Ben ve eşim toplam bu devlete 56 sene hizmet etmişiz.Potansiyel suçlu muamelesi görüyoruz.Böyle saçma bir uygulama olamaz.Bence herkes eşit, elbette gerekiyorsa hepimiz o elektronik kapıdan geçip,çanta v.s. kontrol edilir.Biz bu memlekette yeşil ışıkta bekleyen Cumhurbaşkanı da gördük çok şükür, astsubaya özel muamele yapan -yaptırılan- güvenlik görevlisi de.Ya yöneticilerin verdiği talimat yanlış algılandı veya güvenlikçi hanım çok işgüzardı veya ......

1 yorum:

  1. Excellent pоst. I wаs cheсκing contіnuously thіs blоg
    аnd ӏ am impressed! Extremely helpful info partiсularlу the lаst part
    :) I care for such infο а lot. I ωas seekіng this certain informаtiоn fοr а
    long time. Τhаnk you аnd best of
    luck.

    My web-ѕіtе ... wedding dresses

    YanıtlaSil