14 Nisan 2012 Cumartesi

GÜNDEMİ DEĞİŞTİRMEZSEM HER ŞEY DAHA ZOR OLACAK


          Aşağıda yazdığım yazı ve resimler var ya, benim 12 senedir el süremediğim  hassas noktam,kanayan yaram.Bunca sene o resimlere bakamadım ben.Nasıl oldu da o gece bu yazıyı yazabildim,bilmiyorum.Ama şimdi de bloğuma bakamıyorum.Onun için gündemi değiştireyim,o bende saklı kalsın...

      ...



          Geçen hafta çarşıya çıktığımda, bir müddet sonra dönüş yolunda kollarım ağrımaya başladı.Nasıl kendimden geçip bir alışveriş yaptıysam artık... O kumaşları görünce başka bir dünyaya ışınlandım sanki.Bütün dertler, sıkıntılar,borçlar v.s. o anlık yok oldu da ben ayni kumaşların üstündeki miniklerin dünyasına gittim.Rengarenk,cıvıl cıvıl, neşeli daha ne olsun.Hiç büyümeyeceğim  zannederim.Böyle bir alışveriş aklımda yoktu,her şey o an hesaplandı,renkler ayarlandı ve satıcı elamanın yardımı ile - işinin ehli bir genç  - teker teker uygun metrelerde kestirildi.
     

  Daha önce bazı alıcıları pamuklu bebek eşyası talepleri olmuştu.Zannederim o talepler aklıma geldi.Hem ben çocuklarıma da bu bir tarafı desenli, bir tarafı düz pamuklu battaniyelerden yapmıştım.Çok kullanışlı oluyor.Ilık havalarda uyurken üstlerine örtmek veya soğuklarda yorgan ve yün battaniyelerin içine ...Bazen de 5-6 aydan sonra bebeği yaydığın bu battaniyenin üstüne yatırdığında, şekilleri ile oyalanıyor.Hem bir tane de yetmez bunlardan.Küçük kişiliklerin bunları ıslatmaları veya kirletmeleri an meselesidir zira...



 Hepsinin ebatları ortalama 90 x 90 cm.Kumaşlar pamuklu oldukları için önceden hepsini 30 derecede  yıkadım.Her biri farklı santim çekti.Bu sebepten ,kare yapabilmek için kalan kaç santimse o kadarını kullandım.




    Sözü fazla uzatmadan resimlerini paylaşayım; Desenli tarafından minik bir  figürü düz tarafına aplike yaptım.% 100 pamuklu dokuma.Çok iyi fotoğraf çekemiyorum,aslında renkleri daha güzel ve canlı.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder