11 Nisan 2012 Çarşamba

BU GÜN ASLIHAN' IN DOĞUM GÜNÜ...


    32 yıl önce bu gün.  Baba evinde hep beraber yaşadığımız yıllar...Anne,baba,kardeş,eşi ve sevgi ile beklenen minik bebek... Öğlen saatlerinde iş yerime gelen telefonun diğer tarafındaki ses ,özlemle beklediğimiz minik kızımızın doğumunu müjdeliyordu.Aynı evi paylaştığımız erkek kardeşin bir kız bebeği dünyaya gelmişti.Evdeki sevinç havası resmen bayrama   dönüşmüştü.Ve ben hala olarak onu ilk çocuğum gibi kabullenmiştim.Yıllar sonra evlenip,kendi çocuğum olacağı zaman bile suçluluk duymuştum,o varken başka bir çocuk dünyaya getirmek anlamsız gibi gelmişti...Sapsarı altın rengi saçlar, ela gözler ve o gözlerdeki sonsuz enerji...Sonra onun bir kız  kardeşi, benim iki erkek çocuğum oldu.Ben artık dört çocuklu bir anne olmuştum.Ta ki o uğursuz l7 Ağustos gecesine kadar. Annemle birlikte o gece onlar başka boyuta geçtiler...Bir yıl sonra babamı da yanlarına aldılar.Şimdiki boyutta kalan bizler, onların boyutuna geçeceğimiz zamanı bekliyoruz kavuşmak için...Sevgili kızımın bu gün doğum günü...Yaşasaydı ben 32 yaşında bir kız evlat sahibi olacaktım.Onsuz geçen l2. doğum günü.l9 yaşımda bir fidanı yitirmek zor,çok zor...Eminim mekanın cennettir yavrum.Özlemle...

      ASLIHAN' IN doğduğu 11 Nisan l980 günü...









ASLIHAN' IN 3. yaş günü 11 Nisan l983.   




      ..
             ASLIHAN' IN bendeki son resmi.1999 yılı...

     

               
   

1 yorum:

  1. aaah kizim yaktin icimi gozyaslari icinde bunu yaziyorum .Hic bir zamanseni unutmadik unutmiyacagiz.Gittigin yerler nurlarla dolsum elbet bir gun gene gorusecegiz baska bir boyutta .Sen butun ailemizi yaktin da gittin.Dunyanin bir ucundan seni sag nulurum umudu ile geldim
    ama goremedim bulamadim.Ailemize senden sonra gelen hic bir cocuk sana benzemiyor demekki Allah seni hepimizden de cok sevmis.Ama sen icimizde hep bir sizi olarak kalacaksin.Uzaklardaki buyuk halan Suzan Ayhan

    YanıtlaSil