6 Nisan 2012 Cuma

KUZU APLİKELİ BEBEK ÖRTÜSÜ

       


       
            Bu bebek örtüsünün benzerini uzun yıllar önce şimdi askerde olan büyük oğlum için dikmiştim.Bir taraftan tam zamanlı çalışıyorum,evimiz merkezden uzak,her gün git-gel uzun bir araba yolculuğu,ev işleri, yemek arasında nasıl bir mutlulukla dikmiştim. Şimdi aheste zamanlardayım.Hem o güzel günleri anarak, hem de tecrübe  ile daha da zevkle yaptım.İlk diktiğim zaman aradığım renklerdeki basma kumaşları kolaylıkla bulmuştum.Şimdi o basmalar,pamuklu kumaşları bulmak zor.Ben bulamadım.Elimin altındakilerle yetindim.
   

            Aplike yapmayı ben resim yapmaya benzetirim, çok severim.( Aplike: Bir kumaşın üzerine başka renk ve desen kumaşın belli bir  şekilde kesilip elde veya makinede düzgünce dikilmesi) .Gördüğün bütün şekilleri uygun kumaşlardan kestim,üzerilerine ve birbirlerine diktim.Uygun pamuklu bir kumaşla da astarladım. 100 cmx85
cm boyutlarında bir örtü oldu.5-6 aydan sonra bebeğinizi örtünün üstüne koyunca, şekillerle oynamaya ve  konuşmaya başlıyor,ona oyuncak ve arkadaş da oluyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder