9 Nisan 2012 Pazartesi

HER ŞEYİN SEBEBİ O...

       
       Neydi o geri geri giden gezegen,Merkür mü neydi adı. İşte bu kadar ilgiliyim astroloji ile.Olsun,ters giden olayları fatura edeceğim birileri olmalı. Neden Merkür olmasın.Tamam işte buldum,her şeyin sebebi o olmalı. Ayın ilk günlerinde  benim emektar notebook  "artık yoruldum, çalışmam" dedi. " Etme, eyleme,bari kaydettiklerimi ver" dedim.Olmazmış,vermedi.Kaldım mı ortada Dral Dede' nin düdüğü  gibi...Kısa bir piyasa araştırması yaptık benim ekiple birlikte.Samsung kırmızı bir notebook da karar kıldık.Eskisinin içindeki bilgilerin hepsini kurtaramadığım için çalışmalarım aksıyor.Yaptığım bütün çalışmaları hızlıca gözden geçirip acilen derlenip toplanmam gerekiyor.



       Yetmedi ,Sevgili Eser' in rahatsızlığı haberini aldım.Çok şükür Eser şimdi iyiymiş, dün geceyi yoğun bakımda geçirmiş tedbir olarak ,konuştum sesi de iyi geliyordu. Bunun da faturasını Merkür' e kestim ,öyle uygun gördüm.Yukarıdaki resim,Sapanca Kırkpınar' da Sevgili Eser' le beraber açtığımız ilk standımız.Ne çok şey üretmişiz.
       Bu arada, geçen hafta filimleri ile büyüdüğümüz Ekrem BORA' nın, bu sabah da - Havva Ana, Kasap Melahat...- Meral OKAY'  ın vefatları...
        Sevgili Merkür artık dümdüz ilerliyorsun değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder