3 Nisan 2012 Salı

YENİ TREND, BEBEK BEZİNDEN PASTA!..YENİ DOĞAN HEDİYESİ ALTERNATİFİ...



    Benim yakın zamana kadar pek haberim yoktu doğrusu  böyle bir alternatiften . Bir arkadaşımdan duydum. Ve hemen denemek istedim.Çok zevkli a dostlar.En sıkıcı yanı 86 adet minik bezi sıkıca sarıp pamuk ipliği ile bağlamak. Ötesi çok çabuk oluyor ve insanı mutlu ediyor. Bir kere çok iyi bir hediye  seçeneği. Minikler gözlerini açar açmaz en sık yaptıkları işlerden biri...Üstelik ilk üç ayda günde 6-7 kere değiştirmek gerekir bezlerini. Altları temiz,karınları toksa genellikle daha sakin olurlar bebekler. Bütün bu düşünceler beni BEBEK BEZİNDEN PASTA ! yapmaya yöneltti. Önce malzeme alışverişi gerekiyordu,ilk önce esas malzeme olan bebek bezlerini temin ettim. Prima benim kullandığım zamanlardan beri en iyisidir. Yeni doğanlar için olanını seçtim. Sonra süsleri,tülleri,kurdeleler ve içine konacak ekstralar. Ben Komilinin bebeklere özel üretilen organik sabununu ve Berk çorapların yine bebekler için organik pembe ve mavi minicik çoraplarını  seçtim. Kızın kiler hem pembe hem de dantelli...Sonra sırasıyla katlar oluşturuldu,hediyeler içine kondu.   En sonra da süsleme faslına geçtim.Özgür olduğum alanlarda çok mutluyum, tülleri,kurdeleleri ve süsleri istediğim gibi kullandım.Kem gözlere karşı  da bir nazar boncuğu ekledim.Doğrusu hem pembe, hem de mavinin üstünde nazar boncuğu çok güzel durdu.Böylece ben de ilk bez pasta siparişlerimi tamamlamış oldum.





      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder