21 Şubat 2013 Perşembe

SEVGİLİ SANATÇI DOSTUM BAYSAN YÜKSEL






               O buz gibi 14 Şubat günü Kadıköy Kabataş iskelesinde diğer arkadaşlarla buluştuk. Karşıya geçeceğimiz vapura bindik ,oradan Finükülere geçtik, ondan indik Metroya bindik insan seli ile beraber. Bu şehirde bir büyü var. İnsanlar robot misali yürüyorlar yolarda, taşıma araçlarında. Herkesin acelesi var, yetişecek yeri var. En azından araca yetişecek herhalde… 

              Sevgili Sanatçı Dostum Baysan YÜKSEL’ in ARTNEXT İstanbul Çağdaş Sanat Alanı’ ndaki ''VAHŞİ BATI/WILD WEST: BAYSAN YÜKSEL SOLO ''  resim sergisinin açılışına katılmak için yirmiden fazla katlı  Wındowıst Tower 17 katına çabucak çıkıverdik hızlı asansörle.

              Nezih bir ortam, resimleri uzun uzun inceledim.Kendimce yorumladım, anlamaya çalıştım.

              Aslında ‘’ VAHŞİ BATI / WILD WEST ‘’ , bir kişisel sınırın öyküsüymüş.

              Her şey bir tarafa Baysan’ la gurur duydum, mutlu oldum.

              14 Şubat 2013 – 09 Mart 2013 tarihlerinde pazar günleri hariç 11:00 – l9:00 saatleri arasında sergiyi gezebilirsiniz.
          
              ARTNEXT İSTANBUL
              WINDOWIST TOWER, 17.Kat
              Eski Büyükdere Cad.No:26 Maslak /İSTANBUL










































            Nice verimli sergilerin olsun Baysan, kutlarım.            
                                                                                       

 
                  

            




            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder