22 Şubat 2013 Cuma

YENİ SİPARİŞ- SİMPSON' ların babası HOMER YASTIĞI






                 Bu Simpson yastığı benden genç bir adam istedi. Kendisi bu diziyi çok seviyormuş,en çok da Homer karakterini… Şöyle büyükçe olsun dedi, yaklaşık 40 x 50 cm kadar falan oldu.

                 Önce aslına uygun renkleri seçtik beraber,kumaşlardan kalıplar kesildi, dikildi .En vurgulanması gereken yer dudaklardı,özenle dudaklar oluşturuldu. Gözlerin de aşağı kalmaması gerekiyordu. Öyle yapıldı, 7-8 santimlik beyaz polar gözler için gerekli kesim yapıldı,elyaf dolduruldu, büzülerek dikildi. Gözün siyah kısmı için tahta boncuk kullanıldı. 

                Dudaklar kafaya düzgünce ve sağlamca dikildi, gözler ve burun uygun yerlere yerleştirildi

                Paketlenip genç adamın adresine postalandı. 











                


           Çok beğenmişler, evinde resimlerini çekip göndermiş. Beğenmeleri ile ben de çok mutlu oldum. Evlerinde Homer’ in posteri de varmış, yastığı üstüne koyup çekmişler. Ben de senle paylaşmak istedim. Sonra diğer karakterleri de istediler, şimdi onlar üstünde çalışıyorum. Bu yoğunlukta fırsat bulabilirsem…

1 yorum: