3 Mayıs 2013 Cuma

DEĞİŞİK BİR KONSEPT









          Bu günlerde ürettiğim ürünlerde değişiklik yapmak istedim.Bazen kafa dağıtmak için böyle yapıyorum.Onun için bu son ürettiklerim, oyuncaklarımdan yola çıkarak oluşturulan değişik çelenkler.Sevgili Arzu bana ‘’ neden bizde çelenk kültürü yok, bunu biz yapsak ‘’ dedi.Buradan yola çıktık.


 
         İlk önce Sapanca dağ-tepe elden geçirildi.Taze sarmaşıklar toplanıp çelenk şekli verildi. Laf aramızda hiç düşündüğüm kadar kolay olmadı bu iş.Ellerin ve etraf batıyor bir kere.Ama olsun sanat için her şeye varım!... Bu çelenklerin, mutfak,bahçe, balkon, teras için olmasını düşündüğüm için tavuk & horoz konseptine karar verdim.Bundan sonrası kolay, oyuncaklar gibi aynı. Gösterişli  bir horoz, kara bir tavuk işimi görecekti.Hemen işe koyuldum.Bir çabukta bitti.İş tanzimine gelince , biraz uğraşınca o da oldu.Şimdilik iki tane yaptım. Bundan sonra diğerleri gelecek.





       
         



        Daha sonra aklıma çaydanlık kılıfı yapmak geldi.Elimde daha önce yaptığım bir örnek vardı.O modeli biraz değiştirdim. Yeşil-beyaz puanlı keten kumaşın üstüne altında yumurtaları olan bir tavuk aplikesi yaptım.İçini elyafla kaplayıp astarladım.Bunu masaya getirdiğin sıcak çaydanlığın üstüne geçirdiğin zaman çay uzun süre soğumuyor.Masada yarattığı estetik de cabası…

         Aynı yeşil-beyaz puanlı kumaştan 50X135 santim büyüklüğünde bir ranır diktim.Her iki kenarındaki 25 santimlik beyaz keten kumaş üstüne uygun kumaşlardan ikişer tavuk şekli aplikesi yaptım ve astarladım.



       Düşün şimdi, bu çelenkler,çaydanlık sıcak tutucusu ve tavuk aplikeli masa örtüsü.Bir çardak,balkon,mutfak bunlarla ne kadar neşeli olur kim bilir?...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder