15 Mayıs 2013 Çarşamba

GÖZGÜ RESİM SERGİSİ



        Her zamanki gibi yine Kadıköy İskelesinde buluştuk bizim gurupla. Bu sefer gurup bir yol arkadaşı eş ve bir erkek evlattan oluşuyordu.Genç adamın dersten çıkmasını bekledik baba ile beraber.Sonra yola koyulduk.Bu arada ben de bir taraftan hem İstanbul’ u yaşıyorum, hem de İstanbul’ u tanıyorum.Tam flört  evresindeyiz anlayacağın.

         Kadıköy İskelesindeki çiçekçilerden istediğim renklerde bir buket çiçek aldım. Tam zamanında  vapura yetiştik, püfür püfür esen rüzgara karşı neşeli bir güneş de bize eşlik ediyordu. Çabucak Kabataş' a  ulaştık. Fünkilerle bir çabukta Taksim’e çıkıverdik. Genç adam bana ıslak hamburger ikram etme konusunda ısrarlı olunca, kıramadım.Kızılkayalarda ıslak hamburger yedik. Laf aramızda pek damak tadıma uymadı. Daha da yemem…Neyse , biraz İstiklal Caddesinde gezindik.Fitaş Sineması, Atlas Pasajı, illaki Emek Sineması…Bütün yüzünü bina resmi olan bir branda bezi ile kapatmışlar, arka tarafta başka bir tarih yazılmakta  anlaşılan…Nevizade’ nin oralardaki dar sokaklar….Rastgele ama titizlikle teftişimden geçtiler…Taksim Meydanı hakkında hiçbir şey yazmak istemiyorum, sadece içimiz acıdı diyeyim o kadar…

          Sonra davetiyede yazılan adres arandı,bulundu.Tam Taksim gezi parkının karşısındaki caddeymiş aradığımız adres. Mete Caddesi Yeni Apartmanı Kat üç, Atatürk Kültür Merkezi’ ni sağına aldığında üçüncü binanın üçüncü katı.Sevgili halam, emekli öğretmen & ressam sanatçı Suna TAŞKENT’ in GÖZGÜ isimli resim sergisi. ‘’Gözgü’’ ne anlama geliyor diye sordum halama, içten gelen yansıma demekmiş. Bu resimler halamın ruhundan ,içinden gelen yansımalar … Bizleri kapıda karşıladı heyecanla, her zamanki gibi güzel,bakımlı…Gurur duyarak gezdik sergiyi.










        
         Mutlu oldum, içinden ne güzel şeyler yansımış halacım…Ellerine, emeklerine sağlık… Sergi on gün süre ile ziyaretçilerine açık kalacak.Uygun olanların , ilgilenenlerin bilgisine…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder