21 Temmuz 2013 Pazar

6-7 TEMMUZ 2013 SAPANCA KIRKPINAR EL SANATLARI FESTİVALİ

                 Haziran ayının nasıl geçtiğini anlamadım ya, Temmuz ayı da oldukça hareketli geçiyor.Gene ayın 2l olmuş ben daha  Kırkpınar Festivalini yazamadım.Bu güne kısmetmiş.
                 ...
                 6 Temmuz sabahı , ürünleri arabaya yükleyip yola koyulduk yol arkadaşımla.Stant arkadaşlarım benden önce gelmişlerdi.Hazırlıklarını tamamlamışlar kahvaltı yapıyorlardı.Bi çabuk benim ürünlerimide yerleştirdik elbirliği ile.Kuzen Burak' ın ayni gün nikahı olduğu için hemen eve dönmem gerekliydi.Nikahtan sonra tekrar Kırkpınar' a geldik, tam kadro.Nefis ve nezih bir Kırkpınar akşamı ve ertesi gün ve akşamı...
                Dostlar gelip gitti, küçük misafirlerin uğrak yeri oldu standımız.Yeni yeni tasarımcı-üretici arkadaşlarla tanıştım,nefis müzikler ve havai fişek gösterileri...Her şey çok güzeldi, verimli, dostça bir festival daha yaşadık. Kendi adıma hayatımda böyle ortamların ve günlerin daha çok olmasını dilerim . Beni bu organizasyona davet eden sevgili Neslihan YÜCESAN başta olmak üzere bütün emeği geçenlere teşekkürler.



GÜLİZARIN OYUNCAKLARI
PÖTİKARE BUTİK ATÖLYE
ODA ATÖLYE
ATÖLYE HAMARAT


 

Karşı stand komşum kadim dostum seramik sanatçısı sevgili Şule YURDAGÜL ve GÜLİZARIN OYUNCAKLARI çalışanları


Sevimli köpek dostumuzda standımızı ziyarete geldi, çok sevindim.


                                                 Sevgili Serap ÇOBAN, Aylin ve ben
En küçük misafirimiz ve Aylin -Atölye HAMARAT

                        Sevgili minik dostum Doruk zekası ile bizi hayretlere düşürdü.Maşallah...


                              Doruk sonunda kanguruyu almaya karar verdi.


    
                    Misafirlerimizden GÖKHAN, maymuna bayıldı ve kararından asla vazgeçmedi.

      7 Temmuz Pazar gecesi, eşyalarımızı topladıktan sonra da tabelalarımızla bu pozu verdik.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder