24 Temmuz 2013 Çarşamba

Pacthwork & Kırkyama Bebek Yorganı

                                                                                                                           
            Bu , en son diktiğim kırk yama & pacthwork bebek battaniyesi. Alternatif olsun diye bu kez pembe renkleri tercih ettim.
            Önce blokları oluşturacak desenleri tespit ettim.Sonra desenlere uygun renkler ve kumaşlar belirlendi.Unutmadan , bütün kumaşlar önceden yıkandı ve ütülendi.Mümkün olduğunca hepsi yüzde yüz pamuklu ve ayni kalitede olan kumaşları tercih ediyorum.Yıkandığında çekmemesi ve suya&ütüye aynı tepkiyi vermeleri için.
            Desenler çizildi, uygun kumaşlardan kesildi, bloklar oluşturulup daha önce belirlediğim gibi birleştirildi.
            Kenar bandı için,  oluşan dikdörtgenin çevresinden biraz daha fazla uzun ( köşeleri dönmek için) renkli kumaştan kesildi.İlk önce düz renk pamuklu kumaş astar, araya düz elyaf,en üste oluşturduğum kırk yama dikdörtgen parçayı koydum.İlk önce merkezden başlayıp kenarlara doğru tolu iğne ile sabitledim.Kenar bandı da kenarlarına çevirip elde yorganladım.
           Hangi bebeğe kısmet olursa sağlıklı günlerde kullansın.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder