1 Ocak 2014 Çarşamba

ARALIK AYI İÇİNDE ÜRETTİKLERİM





            2014 yılının ilk gününden merhaba, Aralık 2013 bahsettiğim gibi oldukça yoğun geçtiği için ürettiklerimi paylaşamadım. Şimdi onları paylaşmak istiyorum.
            Sondan başlayacak olursam; yeni yıl çelenkleri ve süsleri, kardan adam ailesi, geyik yavrusu taşıyan yeni yıl çorabındaki Noel baba. Çocuklar için yaptıklarımın yıl başından önce bir çocuğu sevindirmesini çok istemiştim, isteğim gerçek oldu. Satıldılar. Çok mutlu oldum.



 
                     Bu salyangozları bilirsiniz. Üstlerini kendimce tanzim ettim, süsledim. Yeni yıl hediyesi olabileceklerini düşünmüştüm, öğle de oldu.





                       Kardan adam ailesi, anne baba ve çocuk kardan adamdan oluşuyor.


 


 
 

            



 

























 



 Keçeden ev çalışmalarım. Çok severek tasarladım. En son ürettiğim olan kurabiye adam evine bir işlev kattım. Çatısı açılıyor , peçetelik olarak kullanılabiliyor. Bu benim ona verdiğim işlev. Siz başka amaçla da kullanabilir sininiz. Hayal gücünüze kalmış.

























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder