29 Eylül 2013 Pazar

EGE BEBEK İÇİN HAZIRLANAN BEBEK ÇEYİZİ

     Sevgili arkadaşım Vildan’ ın sesi telefonda sanki şakıyordu…Gülçin bebek için bir şeyler hazırlamalıyız, acilen bana örnek bir şeyler gönderiver dedi. Büyük oğlu Hakan’ı  iki yıl önce evlendirmişti  ve  onlar Amsterdam' da yaşıyorlardı. Vildan kısa bir zaman sonra babaanne olacaktı. Onun coşkusu bana geçti. Bir kere bebek erkekti  ve adı EGE olarak belirlenmişti. Bu işimizi kısmen kolaylaştırdı.
       Vildan’ ın ilk isteği,  bebeği görmeye  gelenlere  bebek hediyesi olarak verilecek olan  EGE yazılı magnetler oldu.Bu magnetlere karar verdi, bende zevkle hazırladım.



       Sonra bebek için bir yorgan hazırlamalıydık. Vildan, tamamen pamuklu kumaş tercih etmemi ve soğuk bir ülke olan Hollanda’ da yaşayacak bebek için biraz kalın ve yumuşak olmasını istedi. Sonunda , çocuklarımızı büyütürken kullandığımız pazen kumaşlarımızı hatırladım, biraz daha kalın olması için iki kat beyaz pazen kullandım. Yorganın  özel olması için ortasındaki bloka ismini aplike yaptım. Ve her blok elde dikilerek yorganlanarak tamamlandı.



     
         
            Sonra ben kendimde kullandığım daha sonra başka bir çok bebeğe de yaptığım bu küçük  yatağı
yaptım. Bebek küçükken bu yatakla beraber kucağa almak daha kolay oluyor. Hem bebek kimseyle temas etmiyor hem de yanlış tutuşların vereceği rahatsızlıktan korunuyor. Büyüdükçe bu küçük yatak yastık olarak kullanılıyor. İçine de sağlıklı olması için kaliteli pamuk doldurdum.





  EGE bebeği  görmeye gelenlerin  duygularını  yazabilecekleri  bu anı defteri , yine adı yazılı olarak hazırlandı.

 


        Odasının tüllerini toplamak için de bu ayı yavrusundan yararlanacaklar. Bu sevimli ayı yavrusunun arkasındaki kurdelelerle tüllerin toplanması sağlanacak.
    







       EGE’ nin odasının duvarına asılacak olan yine adının yazılı olduğu bu duvar süsünü hazırladım. Erkek çocuğunun oynadığı oyuncakları düşündüm ve hepsini elde dikerek hazırladım.

       Sonra Vildan Babaannenin aklına kundak geldi. O soğuk gurbet ellerde torununun üşümesinden (!)endişeleniyordu. Hemen bir de kundak diktim.

       Minik oğlumuz EGE’ nin nazik anne ve babasının yorumları da  beni ayrıca çok mutlu etti doğrusu.
             EGE’ ye sağlıklı, analı-babalı güzel bir ömür diliyorum.

              Bunlar Ege CEYHAN bebek için hazırlanan bebek çeyizinin tamamı.İyi günlerde kullansınlar.













  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder