30 Eylül 2013 Pazartesi

KIRKYAMA -PEÇVÖRK- BEBEK YORGANLARI & BATTANİYELERİ



       Bak bunu yeni hatırladım. Benim babaannemin babası yorgancıymış. İzmit’e namı olan Yorgancı Hüsnü…Ben Sevgili Yorgancı Hüsnü Dedemin torunu Gülizarın Oyuncaklarının yaratıcı Gülçin ÖZTÜRK FEYZİOĞLU olarak neden bu kadar bebek yorganı ve battaniyesi dikmeyi sevdiğimi şimdi anlıyorum…Genlerden geliyor demek ki… Ruhunuz şad olsun bana bu becerileri geçiren genlere sahip atalarım…

       Gerçekten battaniye & yorgan tasarlamayı ve dikmeyi çok seviyorum.Bu ayın ilk haftasında Gölcük Değirmendere Kırk yama Festivaline giderken hazırladım bu yorganları…Farkında değilim ama ben baya baya yorgan dikiyormuşum…Tamam yaptığım işi başkaları takdir etsin falan ama ben yaptığım işten çok mutluyum ve bu yorganlar çok güzel oldular. Tasarım oldukları için de ayrıca özeller…
     
       Kız bebekler için pembe, erkek bebekler için mavi ve her ikisinin de kullanabileceği olanlar var.İş yaptıkça gelişiyor. Araştırıyorum, düşünüyorum, en doğrusunu sağlıklı olanını bulmaya çalışıyorum. Bu diktiklerim en sağlıklıları. Elyaf hiç kullanmadım. Sadece pamuklu astarlık kumaş, pamuklu pazen kumaş , kalın olmasını istediklerimde de iki kat pazen kumaş kullandım. Renkli kumaşlar zaten pamuklu, bir de pamuk makara ipliği. Anlayacağınız olabildiğince sağlıklı. Makinada yüksek ısıda yıkanabilir, ütülenebilir.

       

        Bu renkli olanlar daha özel. Kumaşlar ithal olduğu için desenler daha farklı. Bebeklere de uygun, 2-3 yaş çocuklarına da.


       Ben çok severek ürettim bu yorganları, mutlaka olumlu enerjimi de aktarmışımdır.


    























       



       
       















    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder