31 Ocak 2014 Cuma

ASLI BEBEK & YAMAN BEBEK TASARIMI



          Bu Ocak ayının böyle geçmesini önceden planlamamıştım. Yani askıda. Yani azıcık aylak, gevşek falan. Ama böyle geçmesi daha iyi oldu. Biraz kafa dinleme, yeni bir şeyler tasarlama ve biraz da hayat muhasebesi yapabilmek gibi Evet bu yorgun kafa bir nebze dinlendi. Hayat muhasebesi yapıldı, açıklar için yeni kararlar alındı ve yeni tasarımlar yapıldı. Daha önce bu kelimeyi kullanmaya utanıyordum. ‘’ Tasarım ‘’ !..Ne büyük kelime bu…Ama baktım ben artık kendi kendime kalıp ve model oluşturmaya başlamışım fark etmeden… Kendi renklerimi, kumaşlarımı ve modellerimi kendim seçiyorum. Özgün olmak böyle bir şey olsa gerek… Sonuç olarak ürettiklerime isim verme hakkı da buluyorum kendimde.

          İşte kız Aslı Bebek ve erkek Yaman Bebek bu şekilde oluştu. Önce deneye yanıla, çize sile, yapa boza kalıplarını, modellerini oluşturdum. Belirlediğim tarz gereği kıyafetlerini ve kumaşlarını seçtim. Biraz  süslü oldular. Diyelim ki kız prenses, erkek prens. Sonrası çok kolay. Üretim. Yoğun emek ve mutluluk.
         
          İsimlerini de ben verdim. Anlamı çok derinlerde.Bilenler bilir.

         Yolunuz açık olsun ASLI BEBEK & YAMAN BEBEK



         

          
        
         
 



    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder